Ми працюємо для вас з 08:00 до 17:00 з понеділка по п'ятницю та з 08:00 до 15:00 в суботу. Неділя - вихідний.
Наша адреса: Черкаська обл., м. Тальне, вул. Вокзальна, 149.
Працюємо: з 9:00 до 17:00 пн-пт.
Субота з 9:00 до 15:00. Неділя вихідний
0 (800) 33-64-32 +38 (096) 921-12-41 Передзвоніть мені

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну: повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості: Обмін або повернення товару належної якості. Придбаний в нашому інтернет-магазині товар ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки (відповідно до «Закону про захист прав споживача»). Повернення і обмін придбаного товару належної якості здійснюється якщо: - є в наявності всі документи, що супроводжують товар і чек (квитанція або товарний чек, гарантійний талон, інструкції з експлуатації) - збережений товарний вигляд і комплектація, тобто збережені в незмінному вигляді товар, оригінальна упаковка, ярлики, наклейки і інші елементи - товар не був у використанні, відсутні зовнішні ознаки використання (потертості, подряпини, сліди води, будівельних сумішей та інше). Обмін або повернення товару з виявленим дефектом. Повернення або обмін товару з дефектом (включаючи виявлений під час експлуатації) здійснюється лише за наявності висновку, виданого авторизованим сервісним центром (офіційним представником компанії-виробника). Адреси та контактні дані авторизованих сервісних центрів. Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.

Модули для Опенкарт 2.x - 3.x