Мотоцикл SPARK SP150R-13

ФОП Слюсарська Алла Юріївна
UA563052990000026001031604284
код 3554402722
Доставка:


Мотоцикл SPARK SP150R-13 (колір уточнюйте)- легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації, як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходовою частиною, рульовим управлінням і низкою інших характеристик повністю аналогічний до моделі SPARK SP150R-11.
Основна відмінність SP150R-13 – агресивний «крутий швидкісний» дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього й заднього крил, накладки глушника.
Загалом дизайн SP150R-13 рекомендований скоріш для молодіжної аудиторії, що бажає справити враження. Тому замість заднього багажника встановлена стильна підковоподібна рукоятка для пасажира. На паливному баку – стрілоподібні «аеродинамічні» бічні накладки. Сидіння дворівневе, явно спортивного типу. Під сидінням пасажира – «стрімкий» хвостовий обтічник із вбудованим світлодіодним заднім ліхтарем футуристичного зовнішнього вигляду. Стрілоподібної форми заднє крило – досить довге й непогано захищає від бруду. На глушнику – значних розмірів об`ємна декоративна накладка. Педаль перемикання передач – двоплеча, з «п`ятою».
В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:
Мотоцикли самі собою невисокі, але внаслідок порівняно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі й маневрені. За характеристиками придатні і для молоді (зокрема і для дівчат), і для людей старшого віку.
Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має добру репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 к.с.), об`єм 149 см3. Дає змогу розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п`яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності оливи (не треба кожен раз для перевірки викручувати пробку зі щупом).
Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість вмикається натиском важеля вперед, інші 4 - натиском назад. Нейтральна передача – між 1-ю і 2-ю швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем.
Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п`ятьма прямими спицями. Протектор покришок – універсальний, з помірно високими ґрунтозачепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: попереду – дискове гідравлічне, ззаду – барабанне механічне, забезпечують і добру динаміку гальмування, і високу надійність.
Кермо середньої ширини, вигнуте; зручне і для маневрування в місті, і для утримування напрямку на нерівній ґрунтовці. Рукоятки керма напівм`які, зручно лягають у руку. На стійках керма – гофра.
Фара оригінальної «корончатої» форми вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, немов би складаючи з ним одне ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива – стрілкові. Кришка паливного бака замикається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні.
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ | |
---|---|
Потужність, к.с. | 11.7 |
Потужність, кВт | 8.6 |
Тип | Дорожній |
Об `єм картера двигуна і коробки передач, л | 0.7 |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з двома амортизаторами |
Розмір передньої шини | 2.75-18 |
Головна передача | Ланцюгова |
Макс. швидкість, км/год | 95 |
Розмір задньої шини | 3.00-18 |
Рама | Дуплексна, трубний каркас |
Тип палива | Бензин |
Тип запуску | Электростартер та кикстартер |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Об`єм двигуна, куб.см | 150 |
Багажник | Без багажника |
Об`єм бензобака, л | 12 |
Тип двигуна | Чотиритактний |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Витрата палива | 2.2 |
Тип масла | Напівсинт. моторне масло SG, SF |
Трансмісія | Механічна |
Тип переднього гальма | Дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Робочий обєм двигуна, куб.см | 149 |
Зчеплення | Механічне |
Система вприскування палива | Карбюратор |
ДОДАТКОВО | |
Виробник | Spark |
Колір | Синій, Червоний, Чорний |
Особливості | Класичне компонування, спортивний молодіжний дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд; Стрілоподібні бічні обтічники паливного бака надають мотоциклу стрімкого вигляду; Обтічник керма комбінований, двоколірний, у єдиному стилі з корпусом приладової панелі; Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма; Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє//ближнє світло, підсвічування; Сучасний футуристичний світлодіодний задній ліхтар спортивного вигляду вбудований у заднє крило; Візуально продовжує обтічну форму заднього крила, добре помітний навіть яскравим днем; Освітлення номера на довгій виносці;Передні й задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях; Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та великий задній світловідбивач - підвищують безпеку експлуатації;Велика комбінована панель приладів: спідометр//одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль; Модель двигуна ZS161FMJ |
Комплектація | Комплект ЗІП. |
Батьківщина бренду | Україна |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 12 місяців |
Обмін і повернення товару | Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки |
Додатково | Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення |
ГАБАРИТИ | |
Висота, мм | 1210 |
Глибина, мм | 1950 |
Ширина, мм | 750 |
ВхШхГ упакованого товару, мм | 1300x800x2000 |
Вага, кг | 112 |
Мотоцикл SPARK SP150R-13 (колір уточнюйте)- легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації, як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходовою частиною, рульовим управлінням і низкою інших характеристик повністю аналогічний до моделі SPARK SP150R-11.
Основна відмінність SP150R-13 – агресивний «крутий швидкісний» дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього й заднього крил, накладки глушника.
Загалом дизайн SP150R-13 рекомендований скоріш для молодіжної аудиторії, що бажає справити враження. Тому замість заднього багажника встановлена стильна підковоподібна рукоятка для пасажира. На паливному баку – стрілоподібні «аеродинамічні» бічні накладки. Сидіння дворівневе, явно спортивного типу. Під сидінням пасажира – «стрімкий» хвостовий обтічник із вбудованим світлодіодним заднім ліхтарем футуристичного зовнішнього вигляду. Стрілоподібної форми заднє крило – досить довге й непогано захищає від бруду. На глушнику – значних розмірів об`ємна декоративна накладка. Педаль перемикання передач – двоплеча, з «п`ятою».
В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:
Мотоцикли самі собою невисокі, але внаслідок порівняно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі й маневрені. За характеристиками придатні і для молоді (зокрема і для дівчат), і для людей старшого віку.
Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має добру репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 к.с.), об`єм 149 см3. Дає змогу розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п`яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності оливи (не треба кожен раз для перевірки викручувати пробку зі щупом).
Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість вмикається натиском важеля вперед, інші 4 - натиском назад. Нейтральна передача – між 1-ю і 2-ю швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем.
Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п`ятьма прямими спицями. Протектор покришок – універсальний, з помірно високими ґрунтозачепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: попереду – дискове гідравлічне, ззаду – барабанне механічне, забезпечують і добру динаміку гальмування, і високу надійність.
Кермо середньої ширини, вигнуте; зручне і для маневрування в місті, і для утримування напрямку на нерівній ґрунтовці. Рукоятки керма напівм`які, зручно лягають у руку. На стійках керма – гофра.
Фара оригінальної «корончатої» форми вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, немов би складаючи з ним одне ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива – стрілкові. Кришка паливного бака замикається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні.
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ | |
---|---|
Потужність, к.с. | 11.7 |
Потужність, кВт | 8.6 |
Тип | Дорожній |
Об `єм картера двигуна і коробки передач, л | 0.7 |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з двома амортизаторами |
Розмір передньої шини | 2.75-18 |
Головна передача | Ланцюгова |
Макс. швидкість, км/год | 95 |
Розмір задньої шини | 3.00-18 |
Рама | Дуплексна, трубний каркас |
Тип палива | Бензин |
Тип запуску | Электростартер та кикстартер |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Об`єм двигуна, куб.см | 150 |
Багажник | Без багажника |
Об`єм бензобака, л | 12 |
Тип двигуна | Чотиритактний |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Витрата палива | 2.2 |
Тип масла | Напівсинт. моторне масло SG, SF |
Трансмісія | Механічна |
Тип переднього гальма | Дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Робочий обєм двигуна, куб.см | 149 |
Зчеплення | Механічне |
Система вприскування палива | Карбюратор |
ДОДАТКОВО | |
Виробник | Spark |
Колір | Синій, Червоний, Чорний |
Особливості | Класичне компонування, спортивний молодіжний дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд; Стрілоподібні бічні обтічники паливного бака надають мотоциклу стрімкого вигляду; Обтічник керма комбінований, двоколірний, у єдиному стилі з корпусом приладової панелі; Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма; Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє//ближнє світло, підсвічування; Сучасний футуристичний світлодіодний задній ліхтар спортивного вигляду вбудований у заднє крило; Візуально продовжує обтічну форму заднього крила, добре помітний навіть яскравим днем; Освітлення номера на довгій виносці;Передні й задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях; Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та великий задній світловідбивач - підвищують безпеку експлуатації;Велика комбінована панель приладів: спідометр//одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль; Модель двигуна ZS161FMJ |
Комплектація | Комплект ЗІП. |
Батьківщина бренду | Україна |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 12 місяців |
Обмін і повернення товару | Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки |
Додатково | Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення |
ГАБАРИТИ | |
Висота, мм | 1210 |
Глибина, мм | 1950 |
Ширина, мм | 750 |
ВхШхГ упакованого товару, мм | 1300x800x2000 |
Вага, кг | 112 |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.