Самовивіз із магазину.
При собі мати оригінали документів: паспорт/ID картка, ідентифікаційний код. Вік 18+.
Якщо ID карта - мати додаток до неї із пропискою.
Мотоцикл SPARK SP150R-13 (колір уточнюйте)- легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації, як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходовою частиною, рульовим управлінням і низкою інших характеристик повністю аналогічний до моделі SPARK SP150R-11.
Основна відмінність SP150R-13 – агресивний «крутий швидкісний» дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього й заднього крил, накладки глушника.
Загалом дизайн SP150R-13 рекомендований скоріш для молодіжної аудиторії, що бажає справити враження. Тому замість заднього багажника встановлена стильна підковоподібна рукоятка для пасажира. На паливному баку – стрілоподібні «аеродинамічні» бічні накладки. Сидіння дворівневе, явно спортивного типу. Під сидінням пасажира – «стрімкий» хвостовий обтічник із вбудованим світлодіодним заднім ліхтарем футуристичного зовнішнього вигляду. Стрілоподібної форми заднє крило – досить довге й непогано захищає від бруду. На глушнику – значних розмірів об`ємна декоративна накладка. Педаль перемикання передач – двоплеча, з «п`ятою».
В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:
Мотоцикли самі собою невисокі, але внаслідок порівняно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі й маневрені. За характеристиками придатні і для молоді (зокрема і для дівчат), і для людей старшого віку.
Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має добру репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 к.с.), об`єм 149 см3. Дає змогу розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п`яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності оливи (не треба кожен раз для перевірки викручувати пробку зі щупом).
Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість вмикається натиском важеля вперед, інші 4 - натиском назад. Нейтральна передача – між 1-ю і 2-ю швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем.
Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п`ятьма прямими спицями. Протектор покришок – універсальний, з помірно високими ґрунтозачепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: попереду – дискове гідравлічне, ззаду – барабанне механічне, забезпечують і добру динаміку гальмування, і високу надійність.
Кермо середньої ширини, вигнуте; зручне і для маневрування в місті, і для утримування напрямку на нерівній ґрунтовці. Рукоятки керма напівм`які, зручно лягають у руку. На стійках керма – гофра.
Фара оригінальної «корончатої» форми вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, немов би складаючи з ним одне ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива – стрілкові. Кришка паливного бака замикається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні.
Особливості мотоцикла SPARK SP150R-13
- Класичне компонування, спортивний молодіжний дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд.
- Три варіанти кольору: чорний, червоний, синій.
- Стрілоподібні бічні обтічники паливного бака надають мотоциклу стрімкого вигляду.
- Обтічник керма комбінований, двоколірний, у єдиному стилі з корпусом приладової панелі.
- Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма.
- Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвічування.
- Сучасний футуристичний світлодіодний задній ліхтар спортивного вигляду вбудований у заднє крило. Візуально продовжує обтічну форму заднього крила, добре помітний навіть яскравим днем.
- Освітлення номера на довгій виносці.
- Передні й задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі).
- Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та великий задній світловідбивач - підвищують безпеку експлуатації.
- Уся оптика сертифікована за євростандартом – жодних проблем у реєстрації мотоцикла.
- Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль.
- Зручні напівм`які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма і комфорт за тривалих поїздкок).
- Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника - добрий огляд вперед и назад.
- Протиугінний замок керма і кришка паливного бака з замком - захист від сторонніх осіб.
- Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дає змогу водієві добре відчувати положення мотоцикла).
- Сидіння пасажира - повної довжини (комфортно за тривалих поїздкок).
- Підковоподібна рукоятка для пасажира - зручно триматися.
- Широка підніжка водія з рельєфною антифрикційной накладкою.
- Відкидна підніжка пасажира.
- Двигун Zongshen об`ємом 149 см3, потужністю 8,6 кВт (11,7 л.с.) - забезпечує швидкий і динамічний рух у міському транспортному потоці або на путівці.
- Вертикальне розташування циліндра і надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт і подовжує термін служби мотоцикла.
- Весь двигун, включно сорочку і головку блоку циліндрів, - чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний зовнішній вигляд.
- Ефективний карбюратор KEIMA, виготовлений за японською технологією.
- Додатковий змінний паливний фільтр -подовжує термін служби двигуна.
- Механічна 5-ступінчаста, послідовна коробка передач.
- Зручний важіль перемикання КПП із «п`ятою».
- Потужний глушник із великою об`ємною профільованою захисною накладкою - ефективний і привабливий, значно знижує рівень шуму від двигуна.
- Відкрита ланцюгова передача з захисним щитком зверху - можливий оперативний контроль стану ланцюга і відомою зірочки.
- Зручне регулювання натягу ланцюга.
- Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору з п`ятьма спицями забезпечують добрі характеристики розгону й гальмування.
- Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт / грунт» - хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на ґрунтовій дорозі.
- Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса - забезпечує швидке і надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.
- Барабанне механічне гальмо заднього колеса – дуже надійне, має довгий термін служби.
- Два пружинно-масляних задніх амортизатора – забезпечують високу плавність ходу і комфорт під час руху на будь-яких дорогах.
- Пружини з перемінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на грунті.
- Довгий пластиковий задній бризговик з кріпленням для номерного знака - надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.
- Широкий і довгий складовий передній щиток з міцного пластика надійно захищає мотоцикл від бруду.
- Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки - захищає стійки вилки від бруду й покращує зовнішній вигляд.
- Зручні центральна й бічна відкидні стійки - швидко й надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ | |
---|---|
Потужність, к.с. | 11.7 |
Потужність, кВт | 8.6 |
Тип | Дорожній |
Об `єм картера двигуна і коробки передач, л | 0.7 |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з двома амортизаторами |
Розмір передньої шини | 2.75-18 |
Головна передача | Ланцюгова |
Макс. швидкість, км/год | 95 |
Розмір задньої шини | 3.00-18 |
Рама | Дуплексна, трубний каркас |
Тип палива | Бензин |
Тип запуску | Электростартер та кикстартер |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Об`єм двигуна, куб.см | 150 |
Багажник | Без багажника |
Об`єм бензобака, л | 12 |
Тип двигуна | Чотиритактний |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Витрата палива | 2.2 |
Тип масла | Напівсинт. моторне масло SG, SF |
Трансмісія | Механічна |
Тип переднього гальма | Дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Робочий обєм двигуна, куб.см | 149 |
Зчеплення | Механічне |
Система вприскування палива | Карбюратор |
ДОДАТКОВО | |
Виробник | Spark |
Колір | Синій, Червоний, Чорний |
Особливості | Класичне компонування, спортивний молодіжний дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд; Стрілоподібні бічні обтічники паливного бака надають мотоциклу стрімкого вигляду; Обтічник керма комбінований, двоколірний, у єдиному стилі з корпусом приладової панелі; Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма; Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє//ближнє світло, підсвічування; Сучасний футуристичний світлодіодний задній ліхтар спортивного вигляду вбудований у заднє крило; Візуально продовжує обтічну форму заднього крила, добре помітний навіть яскравим днем; Освітлення номера на довгій виносці;Передні й задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях; Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та великий задній світловідбивач - підвищують безпеку експлуатації;Велика комбінована панель приладів: спідометр//одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль; Модель двигуна ZS161FMJ |
Комплектація | Комплект ЗІП. |
Батьківщина бренду | Україна |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 12 місяців |
Обмін і повернення товару | Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки |
Додатково | Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення |
ГАБАРИТИ | |
Висота, мм | 1210 |
Глибина, мм | 1950 |
Ширина, мм | 750 |
ВхШхГ упакованого товару, мм | 1300x800x2000 |
Вага, кг | 112 |
Самовивіз із магазину.
При собі мати оригінали документів: паспорт/ID картка, ідентифікаційний код. Вік 18+.
Якщо ID карта - мати додаток до неї із пропискою.
Мотоцикл SPARK SP150R-13 (колір уточнюйте)- легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації, як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходовою частиною, рульовим управлінням і низкою інших характеристик повністю аналогічний до моделі SPARK SP150R-11.
Основна відмінність SP150R-13 – агресивний «крутий швидкісний» дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього й заднього крил, накладки глушника.
Загалом дизайн SP150R-13 рекомендований скоріш для молодіжної аудиторії, що бажає справити враження. Тому замість заднього багажника встановлена стильна підковоподібна рукоятка для пасажира. На паливному баку – стрілоподібні «аеродинамічні» бічні накладки. Сидіння дворівневе, явно спортивного типу. Під сидінням пасажира – «стрімкий» хвостовий обтічник із вбудованим світлодіодним заднім ліхтарем футуристичного зовнішнього вигляду. Стрілоподібної форми заднє крило – досить довге й непогано захищає від бруду. На глушнику – значних розмірів об`ємна декоративна накладка. Педаль перемикання передач – двоплеча, з «п`ятою».
В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:
Мотоцикли самі собою невисокі, але внаслідок порівняно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі й маневрені. За характеристиками придатні і для молоді (зокрема і для дівчат), і для людей старшого віку.
Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має добру репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 к.с.), об`єм 149 см3. Дає змогу розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п`яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності оливи (не треба кожен раз для перевірки викручувати пробку зі щупом).
Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість вмикається натиском важеля вперед, інші 4 - натиском назад. Нейтральна передача – між 1-ю і 2-ю швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем.
Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п`ятьма прямими спицями. Протектор покришок – універсальний, з помірно високими ґрунтозачепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: попереду – дискове гідравлічне, ззаду – барабанне механічне, забезпечують і добру динаміку гальмування, і високу надійність.
Кермо середньої ширини, вигнуте; зручне і для маневрування в місті, і для утримування напрямку на нерівній ґрунтовці. Рукоятки керма напівм`які, зручно лягають у руку. На стійках керма – гофра.
Фара оригінальної «корончатої» форми вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, немов би складаючи з ним одне ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива – стрілкові. Кришка паливного бака замикається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні.
Особливості мотоцикла SPARK SP150R-13
- Класичне компонування, спортивний молодіжний дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд.
- Три варіанти кольору: чорний, червоний, синій.
- Стрілоподібні бічні обтічники паливного бака надають мотоциклу стрімкого вигляду.
- Обтічник керма комбінований, двоколірний, у єдиному стилі з корпусом приладової панелі.
- Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма.
- Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвічування.
- Сучасний футуристичний світлодіодний задній ліхтар спортивного вигляду вбудований у заднє крило. Візуально продовжує обтічну форму заднього крила, добре помітний навіть яскравим днем.
- Освітлення номера на довгій виносці.
- Передні й задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі).
- Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та великий задній світловідбивач - підвищують безпеку експлуатації.
- Уся оптика сертифікована за євростандартом – жодних проблем у реєстрації мотоцикла.
- Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль.
- Зручні напівм`які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма і комфорт за тривалих поїздкок).
- Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника - добрий огляд вперед и назад.
- Протиугінний замок керма і кришка паливного бака з замком - захист від сторонніх осіб.
- Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дає змогу водієві добре відчувати положення мотоцикла).
- Сидіння пасажира - повної довжини (комфортно за тривалих поїздкок).
- Підковоподібна рукоятка для пасажира - зручно триматися.
- Широка підніжка водія з рельєфною антифрикційной накладкою.
- Відкидна підніжка пасажира.
- Двигун Zongshen об`ємом 149 см3, потужністю 8,6 кВт (11,7 л.с.) - забезпечує швидкий і динамічний рух у міському транспортному потоці або на путівці.
- Вертикальне розташування циліндра і надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт і подовжує термін служби мотоцикла.
- Весь двигун, включно сорочку і головку блоку циліндрів, - чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний зовнішній вигляд.
- Ефективний карбюратор KEIMA, виготовлений за японською технологією.
- Додатковий змінний паливний фільтр -подовжує термін служби двигуна.
- Механічна 5-ступінчаста, послідовна коробка передач.
- Зручний важіль перемикання КПП із «п`ятою».
- Потужний глушник із великою об`ємною профільованою захисною накладкою - ефективний і привабливий, значно знижує рівень шуму від двигуна.
- Відкрита ланцюгова передача з захисним щитком зверху - можливий оперативний контроль стану ланцюга і відомою зірочки.
- Зручне регулювання натягу ланцюга.
- Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору з п`ятьма спицями забезпечують добрі характеристики розгону й гальмування.
- Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт / грунт» - хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на ґрунтовій дорозі.
- Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса - забезпечує швидке і надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.
- Барабанне механічне гальмо заднього колеса – дуже надійне, має довгий термін служби.
- Два пружинно-масляних задніх амортизатора – забезпечують високу плавність ходу і комфорт під час руху на будь-яких дорогах.
- Пружини з перемінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на грунті.
- Довгий пластиковий задній бризговик з кріпленням для номерного знака - надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.
- Широкий і довгий складовий передній щиток з міцного пластика надійно захищає мотоцикл від бруду.
- Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки - захищає стійки вилки від бруду й покращує зовнішній вигляд.
- Зручні центральна й бічна відкидні стійки - швидко й надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ | |
---|---|
Потужність, к.с. | 11.7 |
Потужність, кВт | 8.6 |
Тип | Дорожній |
Об `єм картера двигуна і коробки передач, л | 0.7 |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з двома амортизаторами |
Розмір передньої шини | 2.75-18 |
Головна передача | Ланцюгова |
Макс. швидкість, км/год | 95 |
Розмір задньої шини | 3.00-18 |
Рама | Дуплексна, трубний каркас |
Тип палива | Бензин |
Тип запуску | Электростартер та кикстартер |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Об`єм двигуна, куб.см | 150 |
Багажник | Без багажника |
Об`єм бензобака, л | 12 |
Тип двигуна | Чотиритактний |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Витрата палива | 2.2 |
Тип масла | Напівсинт. моторне масло SG, SF |
Трансмісія | Механічна |
Тип переднього гальма | Дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Робочий обєм двигуна, куб.см | 149 |
Зчеплення | Механічне |
Система вприскування палива | Карбюратор |
ДОДАТКОВО | |
Виробник | Spark |
Колір | Синій, Червоний, Чорний |
Особливості | Класичне компонування, спортивний молодіжний дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд; Стрілоподібні бічні обтічники паливного бака надають мотоциклу стрімкого вигляду; Обтічник керма комбінований, двоколірний, у єдиному стилі з корпусом приладової панелі; Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма; Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє//ближнє світло, підсвічування; Сучасний футуристичний світлодіодний задній ліхтар спортивного вигляду вбудований у заднє крило; Візуально продовжує обтічну форму заднього крила, добре помітний навіть яскравим днем; Освітлення номера на довгій виносці;Передні й задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях; Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та великий задній світловідбивач - підвищують безпеку експлуатації;Велика комбінована панель приладів: спідометр//одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль; Модель двигуна ZS161FMJ |
Комплектація | Комплект ЗІП. |
Батьківщина бренду | Україна |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 12 місяців |
Обмін і повернення товару | Обмін або повернення протягом 14 днів після покупки |
Додатково | Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення |
ГАБАРИТИ | |
Висота, мм | 1210 |
Глибина, мм | 1950 |
Ширина, мм | 750 |
ВхШхГ упакованого товару, мм | 1300x800x2000 |
Вага, кг | 112 |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.