Ми приносимо свої вибачення, але 24.08.2016 ми будем зачинені.
Всі інтернет замовлення будуть оброблені 25.08.2016, дякуємо за розуміння.

Умови обміну або повернення товарів до магазину

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вид;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується за заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного виду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які дроти і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Так само, мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні - може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, зміни в налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) - магазин може скористатися правом відмовити клієнту, як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Так само, цей пункт відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані, або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати, оригінал чека та гарантійного талона, для повернення коштів.

Аксесуари - поверненню підлягають НЕРОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби повторного запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.